reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Vojto Kóša

Vojto Kóša

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

reklama

Nezaradené

Sedím si na chémií a je mi dobre..

Vojto Kóša

Sedím si na chémií a je mi dobre..

Tento článok vznikol na hodine chémie v utorok 17. 01. 2006. Všetky udalosti sú autentické a pri procese vzdelávania nebolo ublížené žiadnym zvieratkám. Teda okrem nás.

  • 17. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 962x
  • 8
Môj najväčší deň...

Vojto Kóša

Môj najväčší deň...

...alebo ako som sa stal Majstrom Slovenska. A presne si to pamätám. Niektorí ma možno vysmejú a vynadajú mi za chválenkárstvo, ale toto je o radosti, šťastí a úspechu. Prečítajte si to.

  • 12. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 336x
  • 12
reklama
SkryťZatvoriť reklamu